• خانه
  • تماس
  • ورود

صفحات: 1 3 4 5 ...6 ...7 8 9 10 11 12 ... 43

  توسط زارع  , پنجشنبه 25 آبان 1402, موضوعات: گنجینه ها, دانستنیها

تیشرت آستین بلند را می توان در فصل های مختلف بر تن اقایان دید. اما دانستن یک سری از ویژگیهای این تیشرت ها به شما کمک خواهد کرد تا یک تیشرت آستین بلند بسیار خوب متناسب با هیکل و تیپ خود انتخاب کنید. ما در این مقاله یک سری از ویژگیهای انتخاب یک تیشرت متناسب و خوب برای آقایان را ذکر خواهیم کرد.

ویژگی یقیه تیشرت آستین بلند

 

 

باز شدن گردن

یقه‌های بسته کاملاً استاندارد هستند، اما فقط مطمئن شوید که خیلی محکم دور گردن شما قرار نگیرد یا خیلی شل نباشد. اگر یقه کشیده به نظر می رسد یا می توانید مقداری از شانه خود را هنگام پوشیدن ببینید، خیلی شل است..
اگر یقه های وی شکل می پوشید. از پوشیدن یقه های وی عمیق خودداری کنید. برخی برندهای وی های عمیقی دارند. پس مواظب باشید وی ها از بالای بغل شما عبور نکند.
آستین*
آستین ها باید به قسمت میانی دو سر بازو برخورد کنند و به آرامی بازوهای شما را در آغوش بگیرند. آستین ها نباید در جایی که به نظر می رسد عضله دوسر شما خفه شده اند خیلی تنگ باشد. تصویر زیر دارای آستین‌هایی است که کاملاً در جای درست قرار می‌گیرند و بازو را تا حد کمال در آغوش می‌گیرند.

شما همچنین نمی‌خواهید در اطراف عضله دوسر بازو یا فضای خالی وجود داشته باشد. این فقط ارزان و چسبنده به نظر می رسد و بازوهای شما را به بدترین شکل ممکن کوچک می کند. اگر تی شرت در هر جای دیگری به خوبی می آید، از خیاط خود بخواهید آستین ها را باریک کند تا بهتر به بازوهای شما بچسبد. من باید همیشه این کار را با مشتریان انجام دهم.

بدن / تنه

همانطور که در تمام ویدیوها و مقالات پیراهن خود گفتم، تی شرت مناسب زمانی خواهد بود که بتوانید بین 1 تا 2 اینچ پارچه را در دو طرف شکم خود فشار دهید (نه بکشید) مانند تصویر بالا. این برای هر نوع بدن منفرد صدق می کند. بسیاری از مشتریان بزرگتر من در این مورد با من دعوا می کنند … تا زمانی که تعارف شروع می شود.
طول

پیراهن باید جایی بین فاق بالا تا وسط ختم شود. ترجیح می‌دهم به قسمت میانی فاق نزدیک‌تر باشد تا فاق بالا، زیرا این کار از نشان دادن شکم در هنگام بلند کردن چیزها جلوگیری می‌کند و اجازه می‌دهد به آرامی در جلوی کمربند/شلوار شما قرار بگیرد تا تناسبات شما را از هم بپاشید – اگر بخواهید.
تی شرت ساده
واضح است که تی شرت آستین کوتاه ضروری است زیرا فوق العاده راحت، جاودانه است و همه آن را می پوشند. حالا اینکه آیا به تی‌شرت یقه‌دار  نیاز دارید به چند عامل بستگی دارد که بعداً در این مقاله به آن‌ها خواهم پرداخت.
اگر شما هم مانند بسیاری از مشتریان من هستید، احتمالاً در بیشتر مواقع تی شرت یا تی شرت یقه دار می پوشید، بنابراین بیایید مطمئن شویم که در آنها شگفت انگیز به نظر می رسید. با این حال، قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم، باید با مردان در رابطه با تی‌شرت‌هایشان چند مورد را انتخاب کنم. آنها تخت را به چند روش کاملاً خراب می کنند:
پیراهن هایشان پر از آرم است.
آنها به درستی جا نمی شوند.
پارچه خیلی نازک، براق یا فرسوده است.
ترکیبی وحشتناک از موارد بالا.
انواع تی شرت مردانه
تی شرت به این صورت تعریف می شود:

یک پیراهن سبک وزن بدون دکمه، آستین کوتاه و بدون یقه. اغلب از پنبه ساخته می شود و اغلب دارای یک تصویر یا شعار است.

قبل از اینکه به نکات ظریف تی شرت بپردازیم، ابتدا در مورد دو نوع مختلف صحبت می کنیم. قبل از اینکه در صنعت مد شروع کنم، نمی دانستم که فقط دو نوع تی شرت وجود دارد. پس بیایید سریعاً این را از سر راه برداریم.
یقه گرد

این تی شرت ها یقه های گردی دارند که مانند تصویر بالا به گردن نزدیک می شوند. احتمالاً همین الان اینها را در کمد خود دارید. آنها آیتم های پایه عالی برای لایه بندی هستند یا به تنهایی پوشیده می شوند. آنها روی اکثر انواع بدن کار می کنند. برای جزئیات بیشتر به بخش زیر در مورد تناسب مراجعه کنید.

تیشرت آستین بلند مردانه

پیراهن های آستین بلند از نظر فنی تی شرت نیستند. من این را اینجا گذاشتم، زیرا وقتی برای اولین بار شروع به کار کردم، قسم خوردم که پیراهن های آستین بلند، مانند هنلی، تی شرت هستند. اما، آنها نیستند. همچنین، به نظر حرفه ای من، شما واقعاً نباید پیراهن آستین بلند داشته باشید. هنلی تنها استثنا خواهد بود، اما آنها فقط در برخی از تیپ های بدنی خوب به نظر می رسند. بعداً مقاله ای در مورد پیراهن های هنلی خواهم نوشت. اما من آنها را یک کمد لباس ضروری نمی دانم.


هیچ مردی که به خود احترام می گذارد هرگز نباید تی شرت هایی بپوشد که آرم هایی روی آنها چسبانده شده باشد. ما به اندازه کافی بیلبورد و تبلیغات در زندگی خود داریم، بدن خود را به بدن دیگری تبدیل نکنید. تیم‌های ورزشی و تی‌های کنسرت/باند اگر در رویدادی مناسب پوشیده شوند، مناسب هستند.


تی شرت آستین بلند مردانه چگونه باید مناسب باشد

این بدان معنا نیست که باید پوست سفت باشد، اما به این معنا نیست که باید گشاد باشد. بسیاری از مشتریان من با هیکل بزرگتر فکر می کنند که پیراهن هایشان باید گشاد باشد تا عیوب خود را پنهان کنند، اما در واقع برخلاف آن عمل می کند. اگر بخواهید آنها را زیر پارچه های بزرگتر پنهان کنید، عیوب شما را برجسته می کند. و اگر لاغرتر هستید، پیراهن بزرگ‌تر هیچ حجیمی به فریم شما نمی‌دهد، فقط شما را لاغرتر نشان می‌دهد.


انتخاب پارچه برای تیشرت آستین بلند مردانه

نمی‌توانم به شما بگویم که در هنگام قدم زدن در شهر چند نوک سینه و ناف می‌بینم، زیرا پسرها مانند تی‌شرت‌های معمولی پیراهن‌های زیر یا پیراهن‌های شلخته با پارچه‌های بسیار نازک یا ظریف می‌پوشند. پس در انتخاب پارچه باید دقت کرد
بیش از حد نازک
من پسرهای زیادی را می بینم که لباس زیر سفید که  پارچه آن بسیار نازک است. من صادقانه ماه‌هاست که دنبال پیراهن‌های سفید خوب می‌گشتم که پوست را نمایان نمی‌کنند. توصیه های من را در زیر ببینید. پیراهن های نازک/زیر پیراهن با تی شرت های معمولی یکسان نیستند. پیراهن‌های زیر، مطابق با نام خود، فقط باید زیر پیراهن دیگری پوشیده شوند – معمولاً یک پیراهن آکسفورد دکمه دار یا یک پیراهن یقه نیمه باز. آنها نازک و نرم هستند زیرا به طور هدفمند ساخته شده اند تا زیر چیز دیگری قرار بگیرند.
ظاهر ابریشمی یا براق

سریع ترین راه برای شبیه شدن به یک عموی خزنده پوشیدن یک تی شرت براق یا ابریشمی است. فقط باید تی شرت های نخی و مات (نه براق) بپوشید. هیچ چیز دیگر.
مضطرب یا فرسوده

تی‌شرت‌های شما نباید شبیه لباس‌های آن کلاه‌های وحشتناک بیسبال کهنه شده باشند. یک تی شرت باید تمیز، راحت و نسبتا جدید به نظر برسد. هنگامی که آنها سوراخ شدند یا محو شدند، حتی کمی، باید تعویض شوند. این ماهیت یک آقای خوش پوش بودن است. هیچ چیز بدتر از پیراهن های کهنه، کشیده یا رنگ و رو رفته نیست، مگر اینکه عمداً به دنبال آن ظاهر باشید.

اگر تی شرت های خود را در آب سرد بشویید و آنها را خشک کنید، استفاده بیشتری از آن خواهید داشت. اما هنگامی که آنها دراز شدند یا محو شدند، زمان اهدا و جایگزینی آنها فرا می رسد.
بهترین تی شرت برای مردان

انتخاب بهترین تی شرت به نوع بدن، ترجیحات و رنگ های شما بستگی دارد. من دوباره تکرار می‌کنم، زیرا مشتریان بزرگ‌تر من دوست دارند قبل از دیدن نور این بهانه را به من بدهند: سن در پیراهن‌هایی که باید بخرید – اصلاً تأثیرگذار نیست.
آیا باید یقه وی داشته داشته باشم یا  خدمه؟

بین این دو، من می گویم همه چیز به ترجیح شما بستگی دارد. برخی از مشتریان من در مورد عشق یا نفرت خود نسبت به یکی یا دیگری قاطعانه هستند. اما اگر ترجیحی ندارید، پیشنهاد می کنم از هر کدام یک مجموعه تهیه کنید. به این ترتیب، شما می توانید آن را تغییر دهید.

در مورد اینکه کدام یک را باید دریافت کنید، 3 نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید:
اگر گردن بلندتری دارید، با گردن خدمه بروید.  یقیه وی شکل گردن شما را بلندتر نشان خواهد داد. و از یقیه وی شکل برای گردن های کوتاه استفاده کنید.. چه رنگ هایی باید داشته باشم؟

هر مردی باید این رنگ‌ها را برای شروع داشته باشد، زیرا با هر چیز دیگری در کمد لباس ضروری شما همخوانی دارد.
سفید
هدر خاکستری
نیروی دریایی
سیاه
در مورد اینکه چند عدد از هر کدام را باید داشته باشید، پیشنهاد می کنم حداقل 2 عدد از هر کدام را تهیه کنید، به این ترتیب می توانید به راحتی یک هفته را بدون نیاز به شستن لباس پشت سر بگذارید.

برای داشتن اطلاعات بیشتر در مورد تیشرت آستین بلند به سایت جی‌بست مراجعه کنید.

  توسط زارع  , شنبه 10 مهر 1400, موضوعات: نانوشته ها, دلنوشته ..

دلت که گرفت، تنها که بودی و از همه دنیا سیر شدی؛ زمانی که دلت خواست کاش جایی بود که تو تنها برای خودت زندگی می کردی و کسی کنارت نبود یادت بیاید خدایی است که همیشه مواظب توست. تنها نیستی یکی هست که تو را در آغوش بگیرد و بگوید بنده من، تو من را داری.

  توسط زارع  , یکشنبه 10 آذر 1398, موضوعات: دلنوشته ..

«مَن زارَها عارِفاً بِحَقِّها فَلَهُ الجَنَّة: هر کس او (فاطمه معصومه سلام الله) را با شناخت زیارت کند، بهشت پاداش او خواهد بود.» این پاداش بهشت در مقابل زیارت عارفانه حضرت معصومه(س) را امام رضا(ع) وعده داده است . هر کس این بانوی فرزانه  بشناسد و از فضایل وکمالات این بانوی گرانقدر در زندگیش استفاده کند و در زندگی به کار ببندد، در هر دوجهان در بهشت به سر می برد.

حضرت معصومه الگویی است برای نوع انسان، زن و مرد. بزرگی و عظمت این بانو، معرفت و فضیلتش، چراغی روشنگر برای هر انسانی است. هم از دانش و علم گسترده حضرت معصومه (س) و هم سیره عملی و رفتاری آن حضرت می‌توان درس‌ها گرفت.

ولایتمداری این بانو پررنگ‌ترین بخش حیات طیبه ایشان و درس بزرگی است که امروز همه به آن نیاز داریم   امام رضا علیه السلام اگرچه برادر این بانوی بزرگوار بودند اما ولی و امام او نیز بودند. حضرت معصوم سلام الله علیها با تاسی از جده بزگوارش حضرت زهرا سلام الله علیها و عمه اش زینب سلام الله به دفاع از حریم ولایت پرداخت. او با هجرت آگاهانه و با بصیرت به پشتیبانی امامش در آمد. ایشان در زمانی که مامون  قصد کمرنگ کردن جایگاه امام رضا را داشت؛ با برگزاری نشست هایی از حریم امامت و ولایت دفاع کرد.

حضرت معصومه سلام الله علیها فاطمه ثانی است. او همچون جده‌اش دارای علم ، اقتدار، ولایتمداری، ….است. در ولایتمداری این دو بانو همین بس که جان خود را برای امامت و ولایت فدا کردند. یکی در شهر خود غریبانه دفن شد و دیگری در شهر غریبی دور از عزیزیانش دفن گردید.  ایشان جلوه‌گاه جلال و کمال و اوصاف مادر گرامی اش حضرت زهراست. این دو بانو حتی در طول عمرشان نیز شبهند عمری کوتاه ، آن هم در راه خدا.

 

  توسط زارع  , سه شنبه 16 بهمن 1397, موضوعات: نانوشته ها

این روزها بیشتر به فکر مرگ می افتم یه زمانی پدرم می گفت :«آدمیزاد الان هست و الان نیست » وقتی در اطرافم مرگهای ناگهانی آن هم از بین جوانان میبینم با خود می گویم اگر این اتفاق برای من بیفتد من تا چه اندازه آمادگی مواجه شدن با اعمالم را دارم؟؟

همیشه دعایم این است خدایا عاقبتم را به خیر کن قوت نفس به من بده و مرا از شیاطین نفسانی دور بدار .

خدایا راه عبادت را برای من باز بگردان و مزه عباداتت را به من بچشان که تو ارحم الراحمینی 

خدا یا دوستت دارم ای همه  کسم

صفحات: 1· 2

  توسط زارع  , چهارشنبه 7 آذر 1397, موضوعات: دلنوشته ..

این روزها …

این روزها با خود می اندیشم چرا خیلی از وقت ها زندگی ما یک روال رو داره خواب و بیداری ، غذا ، آب … و بیهودگی ، گاهی فکر می کنم با ارزشترین کاری که تا حالا انجام دادم چیه ؟ نیمی از عمرم رو اینجوری بیفایده سپری کردم … چرا ما آدما از اعمال خودمون غافلیم ؟ چرا نمی دونیم اومدیم کارهای بزرگ انجام بدیم ؟ یا حداقل یه کار کوچیک تاثیر گذار …

خدایا این احساس پوچی و بیفایده بودن رو با قرار دادن بهترین کار سر راهم از من بگیر خدایا می دانم که می توانم بهترین باشم چون که من :

مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک

دو سه روزی قفسی ساخته اند از بدنم

ادامه دارد…

صفحات: 1 3 4 5 ...6 ...7 8 9 10 11 12 ... 43

فروردین 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

آمار

  • امروز: 7
  • دیروز: 10
  • 7 روز قبل: 89
  • 1 ماه قبل: 840
  • کل بازدیدها: 37686
ذکر روزهای هفته
آیه قرآن
تاریخ روز
مهدویت امام زمان (عج)
اوقات شرعی